Våffeldagen

Hej på er!

Fick sovmorgon idag och sen blev det grupparbete med Åse och Hedvig ett par timmar i skolan! Efteråt tog jag och Åse följe ner på stan för att köpa lite saker inför rymdpartyt imorgon, blir lite pysslande med detaljerna. Hoppas att resultetet blir okej bara. :P Haha!

Skulle köpa ett våffeljärn på Clas Ohlson hade jag tänkt men det blev inget med det. Kostade 300 med en enkel och 400 med en dubbel och det tyckte jag var lite dyrt. :/ 200 kr gav jag för en dubbel på våffeldagen förra året för då var det extrapris. (Jag lyckades ha sönder det och därför behöver jag ju ett nytt). Men när jag var inne på konsum för att handla lite så hittade jag sådana där färdiga mjuka våfflor som man värmer i brödrosten och kände att det var bättre än inget, så jag fick fira våffeldagen ändå. :D

Förresten, jag har hittat en pryl jag vill ha. Nämligen DEN HÄR! Om jag hade den så skulle jag sjunga Yellow Submarine varje gång jag drack te... Fast den är ganska meningslös att ha om man inte har en glasmugg.


Jag ♥ Våfflor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0