The Sims 3

I lördags skulle jag ju spela The Sims 2, men det fungerade inte på min dator. Det är ett lite för gammalt spel, och egentligen finns det kanske bra sätt att få det att fungera men vi testade en massa grejer som vi hittade på forum och så, så jag la ner det till slut. ;) Istället åkte jag ner till stan igår och köpte The Sims 3. Gissa vad jag gjorde resten av dagen? Helt plötsligt kollade jag på klockan och då var den åtta på kvällen, haha. :) Det var en rolig dag. :D

Om ett par timmar ska jag träffa Åse och Hedvig skolan och vi sitter ihop till ca fyra, för då ska jag, Åse och ca 5 andra i klassen träffa en person från Dietisternas Riksförbund. Vi har nämligen anmält oss till att jobba lite under en kongress i början av april, och i gengäld får vi gå på kongressen gratis. :) (Det är mest i pauser och sådär som vi ska jobba). Blir spännande. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0