Test av Tonfisk Xpress

Förra veckan skrev jag att jag fick en gratis tonfiskburk på väg till skolan, och idag testade jag den till lunch. Den var rätt god tyckte jag. Det är ju bl.a. kokosmjölk, currypasta och bambuskott i också, och så värmer man den bara och serverar till ris eller pasta. Det var citrongräs i och det kändes kan jag säga. ;) Men den var som sagt god, och lite kul med en snabb fiskrätt! Det var ganska lite grönsaker i tyckte jag så det kan ju vara bra att komplettera med det om man har möjlighet. Läste någonstanns att den kostar ungefär 19 kr i butik och det är ganska mycket, men det kan ju vara värt det om man har bråttom. :)

Kom precis hem från en promenad, skönt att komma ut lite så att det inte blir en heldag inomhus framför datorn. Invigde mina nya träningsbyxor också. Skönt med ett par hellånga byxor. :)


Positivt att det är riktiga bitar av tonfisk i och inte sån där salladstonfisk

Det är banne mig inte lätt att ta kort i spegeln och se naturlig ut. Huvudet fick inte plats heller. Hur som helst! Köpte byxor, t-shirt och huvtröja igår! Ser fram emot att testa dem på gymmet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0