Seg i huvudet

Idag blev det en längre dag på skolan än vad jag hade trott! Vi hade ju en träff med Pia från DRF (dietisternas riksförbund) klockan fyra och var inte klara förrän en stund innan sex. Jag som trodde att det knappt skulle ta en timme. :P

Eftersom att jag, Åse och Hedvig var klara i skolan en stund innan fyra så passade jag och Åse på att ta en halvtimmes promenad i det fina vädret:


Åse



Det lilla koloniområdet som ligger vid skolan


Jag är rätt trött nu men drog ändå igång med brödbakning för en liten stund sen. Vill ju ha frukostbröd, det vi hade tidigare är helt slut! :) Jag bakar samma bröd som förra gången, det var riktigt mumsigt! :)

Nu ska jag snart baka ut brödet och så blir det The Sims 3 när brödet jäser/är inne i ugnen. Efter det blir det godnatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0