Sanctum

Skivstångspasset på lunchen var jobbigt och bra, mina ben har varit som spaghetti sen dess. :P Vid kvart i sex promenerade jag och Micke ner till biopalatset för att se Sanctum. Det var en bra film - men jag varnar för att man får panik i vissa scener. :P Fast jag är å andra sidan extremt känslig för när folk är under vatten i filmer, så om man kombinerar det med grottor och dålig tillgång på syre så sitter jag och vrider mig hela tiden.

På vägen hem gick jag in på konsum och köpte en grillad kyckling och färskpasta till middag:

3 avokado för 10 kr på Willys! :D

Det blev en smaskig röra med färskpasta, kyckling, fetaost, avokado, paprika, gurka och ett par msk lättcremefraiche!

Nu är det snart dags att sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0