Rymdtankar

Hej hopp!

Jobbade på egen hand nu på förmiddagen och sen träffade jag Åse och Hedvig över lunch. Vi hade nämligen halvtidsträff med gruppen vi ska opponera på, och ville prata ihop oss innan om vad vi skulle säga. När det gäller redovisningarna i april så är jag nästan mer nervös för att opponera än att redovisa själv. :P

Just nu sitter jag här och klurar på det här med rymd-kostym. Jag ska på en fest med rymd-tema på lördag och det är ganska svårt att klä ut sig till något rymdigt tycker jag! Nu tror jag att jag har bestämt mig och ifall det blir det så kommer jag och Åse matcha varandra bra... :)

Nu ska jag strax ta tag i detta...

Det är så tråkigt att tvätta så det går ganska lång tid mellan varje gång, och just därför blir det även ganska mycket att tvätta...

Kommentarer
Postat av: M-a

Tror iaf det skulle vara mindre besvär att tvätta oftare ;)

2011-03-21 @ 18:42:08
Postat av: jos

du kan va pluto :)

2011-03-21 @ 20:20:44
Postat av: Ida

Mamma: Ja, men det är ju så tråkigt!



Josefin: Du och Julia har nog fått samma hjärna av att bo i samma hus så länge! Hon sa också att jag kunde vara pluto!!! :P Haha. :)

2011-03-23 @ 09:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0