Quiz ikväll

God morgon!

Hann inte med att skriva igår, det var lite fullt upp hela dagen. Men i måndags kväll lagade vi en del mat här. Micke gjorde det här receptet, fast det står fel i ingredienslistan på den här sidan - det ska vara hoisinsås och inte honung. (Står dock rätt i texten längre ner). Själv gjorde jag det här receptet! Bägge recepten är goda, men det som Micke gjorde är godast. :)

Igår kom Julia hit! Vi pratade, åt, såg på tv och spelade Donkey Kong country returns. :) Ikväll ska jag gå med henne och några av hennes kompisar på quiz på Chalmers. Blir skoj! Det är roligt med quiz. :)

Nu blir det frukost och sen C-UPPSATS! Jag ska jobba med den till fyra-halv fem idag och sen säger jag till mig själv att det får vara bra för dagen. :)


Maten som Micke lagade!


Bakade bröd igår också! Så HÄR kommer ytterligare en receptlänk. :P Jag ska testa det till frukost nu, så jag berättar senare om det är gott. :) (Nybakat bröd är ju alltid gott så man kan inte testa på riktigt förrän dagen efter tycker jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0