Lördagskvällen

Idag gick tiden på jobbet förvånadsvärt fort! (Fast ändå väldigt långsamt jämfört med hemma). När jag kom hem hade Micke lite folk här (Filip, Stephanie och Stefan) och de kollade på film. Jag passade på att äta lite nachos-rester när de tittade klart på filmen (hade redan sett den) och sen spelade vi spel tillsammans. Först blev det ett par omgångar av kortspelet No thanks, som jag verkligen rekommenderar. Ett väldigt enkelt men roligt spel. :) Efter det blev det en omgång Kingsburg och det tog några timmar men var väldigt kul. :) (Dock var vi lite okoncentrerade för alla var nog lite trötta). Blev alltså en bra avslutning på den här dagen - jag älskar ju att spela strategi-brädspel. :)

Nu är det verkligen dags att sova, och imorgon ska vi sova ut och sen åka och storhandla direkt efter frukosten. Känns egentligen som att man har annat att göra men nu behövs det verkligen! Har nästan ingenting hemma. :P Jag vill se till att köpa några sådana där snabb-matlagningsgrejer, typ fryst falafel. När man har brist på tid/ork till matlagning så behöver man lite sådana saker. :)


Jag vann tyvärr inte. Skyller på mina värdelösa tärningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0