God morgon!

Segt att komma upp idag. Jag har väldigt svårt att somna på kvällarna men jag har i alla fall vidtagit åtgärder. Har börjat med att lägga mig på spikmatta och lyssna på avslappningsmusik ca 20 min i sängen. Om jag bara går och lägger mig så snurrar tusen tankar i hjärnan och jag kan inte bara slappna av. Men det här är ett bra sätt att lyckas med det, så jag somnar snabbare när jag gör så. Nästa steg är att gå och lägga sig tidigare så att jag faktiskt somnar i tid. Jag vill gärna ha åtta timmars sömn för att slippa vara såhär trött på morgonen. Nya målet är alltså att börja med avslappningsövningarna vid halv elva så kanske jag kan sova vid elva. :)

Quizet igår var roligt! Av max 22 poäng fick vi 11,5. :P Men det var rätt lagom svårt ändå, jag tycker att det ska vara så. Man känner sig duktig när man kan något om det är lite klurigt. :) Förmodligen blir det quiz nästa vecka också!

Ska strax åka till skolan för träff med våra opponenter. Blir spännande att se vad de har att säga om vårt arbete! Efter det så tror jag att vi ska sitta tillsammans i gruppen och skriva på arbetet för det ska skickas in och nästan vara klart imorgon bitti. Jag tror att det här kommer bli en lång dag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0