Fredag!

Efter närmare undersökning av friskis&svettis hemsida så såg jag att "dubbel" faktiskt betyder att man kör med två stepbrädor. Det får bli en utmaning för framtiden. :) Men det var rätt kul med ddr, och jobbigt. Mjölksyran kommer snabbt med de där dansmattorna. ;) I början när vi precis hade skaffat mattorna tyckte jag att det var så roligt att jag kunde spela ett par timmar utan att tänka på hur länge jag hade kört, synd att jag inte tycker att det är riktigt så kul längre. :P

Sov ut idag, och nu blir det frukost. Sen ska jag jobba med C-uppsatsen tills jag åker till jobbet vid halv fyra. I onsdags var det så fint väder och det var helt underbart att ta en promenad till jobbet, men idag vaknar jag upp och ser att det ligger en massa snö på marken. Suck. :( Jaja, om det inte börjar regna eller snöa mer så kanske det blir en promenad idag också, kan vara skönt när man har suttit framför en dator hela dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0