Darriga ben

God morgon!

Blev lite dåligt med skrivande igår. Först var det en träff med gruppen i skolan, sen gick jag på stan en sväng och köpte lite nya träningskläder (!) och efter det var det dags för veckans quiz på chalmers. :) Vi fick 0,5 poäng mer den här veckan än förra. Det går frammåt! :)

Idag skulle vi ha träffats i gruppen för att fixa de allra sista grejerna med uppsatsen innan vi skickar in den, men mina gruppkamrater är krassliga. :( Därför blir det jobb på varsitt håll med telefonkontakt för att fixa de sista meningsformuleringarna och stavningsfelen. ;) (Jag tackar ju inte heller nej till att slippa bli smittad :P). Men det ska allt gå bra, och idag ska arbetet bli klart!!!

Har förresten sjuk träningsvärk i benen (framför allt låren) fortfarande. Utfall är verkligen inte min starka sida! Blir nog svårt med step idag eftersom att jag inte kan gå i trappor (framför allt inte nedåt). Promenad får bli bra istället. ;)


Nya favoritmackan! Det är ingen vanlig skinkmacka med gurka på, för istället för smörgåsmargarin har jag på ett tunt lager med pepparrotsfärskost. Hur gott som helst, jag älskar pepparrot. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0