Fika á la Alice i Underlandet

Har varit på en väldigt mysig tebjudning! Åse är väldigt pysslig och duktig så det var väldigt goda och vackra cupcakes! :) Dessutom hade hon gjort småkakor och maränger. Jag fick ta med ganska många bilder för att kunna visa allt. :P

Ikväll blir det Svenska Hollywoodfruar, och sen ska jag sova. Sov inte middag tidigare, så jag är fortfarande trött efter natten. Även om jag försov mig till halv elva så var det inte någon bra sömn. Blir nog bättre i natt. :)

Nu ska jag göra lite middag (även om jag inte fattar hur jag kan vara hungrig efter det här fikat). :P











Värdinnan hade en söt klänning som är köpt i Japan


Alla hade inspirerats av Alice förutom Åses syster Karin - som hade sytt kaninhuvudet själv! Pyssligheten går verkligen i släkten. :)


Julia och Ena


Ena och Jasmine. Även Josefin och Madde var där, men de kom lite senare än oss andra så tyvärr kom de inte med på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0